Hello Science, Hello Research, Hello Young People at school

Welcome to the SESAM blog – a blogspot for you that are interested in what role Science, Research & Young Peoples solutions can bring to Urban Food Systems Transformation. Here you will find blogposts in Danish and English language that will cover different aspects of the preparation, planning and execution of the SESAM2020 event that takes place on Friday and Saturday 27 – 28 of November as part of the EU MSCA Researchers Night event.

Velkommen til SESAM bloggen – et sted for dig der er interesseret i at følge med i hvad Science, Forskning og Unges løsninger kan gøre for fødevaresystemets grønne omstilling. Her vil du kunne finde blotindlæg som dækker forskellige aspekter af planlægningen, forberedelsen og gennemførelsen af SESAM2020 som finder sted fredag og lørdag den 27 – 28 november og som er en del af EU MSCA programmets Europæiske forskernat.

En tanke om “Hello Science, Hello Research, Hello Young People at school”